HTML

Kalóriaszámlálás, van kiút a háj fogságából

2010. március elsején elkezdtem fogyókúrázni. Azóta leadtam 26 kilót. A módszer egyszerű, számolom a kalóriákat. Az ezzel kapcsolatos tapasztalataimat szeretném megosztani a nagyérdeművel.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Bemutatkozás

Zrinyi2 2010.09.22. 10:18

 Üdvözlök mindenkit, aki olvassa eme sorokat.

Miért is írom eme sorokat, 2010 március elsején elkezdtem egy fogyókúrát, aminek köszönhetően jelenleg 26 kilóval vagyok könnyebb. A módszer rendkívül egyszerű, számolom a kalóriákat, már 206 végtelen napja. És lassan kezd elfogyni a lendület, így eme blog keretein belül szeretném összegezni a tapasztalataimat, motivációimat, hátha sikerül másnak is erőt meríteni belőle, és reményeim szerint újra erőt merítek.

Mielőtt belefognék, pár szót magamról. 

25 éves férfi vagyok friss diplomával és IT-tanácsadóként dolgozok.

Lényegében a diplomázás után bekerültem egy céghez, ami klasszikus irodai ülő munka. A munka miatt kevesebb időm maradt sportolni, és ennek köszönhetően, no meg a sok kajarendelésnek, igencsak meggyarapodott a súlyom. Azt azért tegyük hozzá, hogy sohasem voltam vékony, de mindig sportoltam aktívan valamit, így ehhez a súlyhoz nagyjából kielégítő fizikumom is volt. Ezelőtt is kipróbáltam jó pár diétás tippet, de valahogy egyik sem hozta meg az eredményt.

No, de mit is jelentett ez:

2010 március elsején 192 centi magas és 135 kiló voltam, na jó, a magasságom, azóta sem változott.

 

Címkék: bemutatkozás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaloriaszamlalas.blog.hu/api/trackback/id/tr952314322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása